Tuesday, November 07, 2006

Wat ek vandag geleer het...

"Don't be irreplaceable, because if you can't be replaced, you can't be promoted."

Sad but very true.

Ook geleer dat as jy baie goed is in jou werk, die Base dit nie meer so baie raaksien nie, en dus jou ook nie bedank nie, aangesien hulle dit 'verwag' van jou.

En iets wat ek nie nou geleer het nie, maar net 'n blerrie stupid ding wat maar net weer herbevestig is, is dat mense baie baie nervous raak as die Grootbase van 'n company kom 'kuier'. En dan word genoemde Grootbase (wat almal gewoonlik mislike en ongeskikte buffels is) beter behandel as enige paying customer ooit. Wat ek voel totaal en al stupid is. As ek eendag 'n company het, sal ek wil sien hoe my customers hanteer word deur hoe EK hanteer word! Maak dit sin?

En laastens het ek oor die afgelope vier jaar in die Catering business meer geleer hoe om goed NIE te doen nie, as hoe dit moet gedoen word ;-)

No comments: